Informacja

Hej kochani!
Jest to informacja dla osób, które były tutaj już wcześniej. 
Od jakiegoś czasu coś mi nie pasowało w tej opowieści i w końcu zrozumiałam co takiego. Źle rozplanowałam wydarzenia. Nie mam zamiaru się rozpisywać. Inforumuję was o tym, że teraz w prologu są opisane wszystkie wydarzenia z przeszłości bohaterów, które miały znaleźć się w oddzielnych rozdziałach. Dlatego też teraz na stronie bloga znajduje się tylko prolog. A w nim opisane są wydarzenia, które początkowo miałam zamiar przedstawić w trzech oddzielnych rozdziałach. 
Nie mam pojęcia czy ktoś cokolwiek z tego zrozumiał, ale jeśli byłeś tutaj wcześniej (kiedy na blogu był opublikowany prolog i dwa rozdziały) wejdź na post prologu, ponieważ znajduje się tam teraz treść, która pierwotnie miała znajdować się w trzecim rozdziale!

P R O L O G

3 komentarze:

  1. Czyli prolog, to teraz rozdział 1., 2. i 3. ale w jednym poście, tak?
    Sophie Eve
    lies-that-you-told-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, a w rozdziale 1 bedzie znajdowala sie tresc, ktora pierwotnie miala byc w rozdziale 4 ;)

    OdpowiedzUsuń